22 juli 2012

Nu när det har gått mer än månad sen jag skrev ett riktigt inlägg sist så kanske det är dags nu igen. Håller på att go nuts över livet utan mobiltelefon... och jag får inte min lön förens på onsdag (till mina kära vänner som läser - jag kommer ha samma nummer!). Livet utan mobiltelefon är inte det roligaste. Sliter av mig håret!
 
Annars då? Sitter och väntar på att Corinne ska komma hit, så vi kan chilla lite innan jag ska sova hos hennes pappa i Björkvik för första gången. Vi kommer nog hitta på någonting skoj som vanligt. På fredag blir det att se Ulrik i Malmköping med Fefe. Har inte träffat henne sen vi var i Eskilstuna så jag saknar henne lite extra.
 
Det var väl allt för mig för den här gången. Vi hörs någon gång då jag inte har någonting bättre för mig. Sålänge bjuder jag på en bild från kryssningen till Riga & en utav världens mest underbara låtar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0