Visste ni...

att jag vill flytta ifrån det här huset så snart som möjligt?
att jag har
 kört paintball idag & har därför flera märken på kroppen?
att jag lyssnar mycket på
Paramore & skulle göra mycket för att få se dem m.fl på Reading & Leeds i Augusti?
att jag funderar på vart fan jag hade varit utan musiken?
att jag pratar alldeles för mycket med folk jag känner, men knappt med folk som är okända för mig?
att jag inte gillar att befinna mig på ställen med mycket folk, med konserter som enda undantaget?
att jag avskyr att bli utelämnad?
att jag gillar att känna livet pumpa genom ådrorna, så som det endast gör på de där speciella tillfällena?
att jag är förälskad i musiken & allting som kretsar kring den?
att sist jag grät så trodde jag att jag skulle dö för att allting gjorde så ont inuti mig?
att min mobiltelefon är urkass och snart utbytt mot en helt ny iPhone 4s?
att när jag vaknar på morgonen så känner jag mig bara helt fel placerad i världen?
att innan jag går och lägger mig så får jag ångest bara av att tänka på att vara ensam ännu en gång?
att jag just nu tänker på hur underbart livet hade varit om jag hade haft obegränsat med pengar & tid?
att i morgon kommer jag åka och hämta mina nycklar som jag glömde i Corinnes väska?
att jag hoppas att allting vänder och att saker och ting ska kännas okej?
att jag verkligen vill kunna kolla tillbaka på mitt liv och säga "du gjorde det bra" till mig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0