11 juni 2012

Sommmarlovet har börjat för min del och trots att själva avslutningen var rätt så sorlig så känns det inte helt fel. Efter avslutningen i fredags så drog jag ner på stan för att fika/käka tillsammans med några i min klass, innan jag drog och badade med Corinne, Oskar och Wille. Det slutade med att Corinne och Wille var hos mig och vi hade sjukt kul hela kvällen. Mys.

Idag så började jag jobba. Mitt schema är så jävla chill så jag klagar inte. Efter jobbet drog jag hem och bytte om innan Viktor kom och hämtade mig och vi drog till pizzerian för att träffa Robban, Fefe, Linus och andra människor. Har chillat (läs: dragit runt i Jönåker, blivit skjutsad av Robban, vilket gav mig dödsångest, och annat kul) med dem mer eller mindre hela dagen, och kom inte hem förens typ en timme sen. Sjukt värd dag! Imorgon jobbar jag inte så vi får se vad jag hittar på. I helgen träffar jag förhoppningsvis massa fina människor och nästa vecka kommer vara så sjukt grym! Nu är det sommar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har du gjort för att få din twitter där på sidan? :)

2012-06-16 @ 16:05:01
Postat av: Petra

Svar: Jag har letat ett bra tag nu men hittar det inte. De verkar har tagit bort funktionen...eller så är det bara jag som är dum. Förlåt!

2012-06-18 @ 18:37:05
URL: http://bleibhier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0