21 juni 2012

Kom hem för ett tag sen efter en hel dag på stan. Fick med mig hem en hel del grejer + att jag shoppade så sent som förra veckan. Gött.

Imorgon är det midsommar vilket betyder inget jobb. Ska fira hemma med mamma & min syster och sen drar jag in till stan senare på dagen för lite andra festligheter tillsammans med Fefe. Skulle egentligen ut med båten med Corinne och Ellinor, men dem vet inte riktigt när dem kommer hem och jag måste jobba på måndag. Känns lite dumt att chansa och inte komma till jobbet. Det är ju trots allt bara två och en halv dag kvar, sen är det lov på riktigt. Känns ju inte helt fel. Köpte äntligen busskort idag också. Man är ju helt handikappad utan.

Nu är det sommar och fint och uppdateringen är värre än vanligt. Men det få ni leva med för nu är det sommar och det känns så jävla grymt. Drar till Riga om tre veckor & ska dessutom se Ulrik ett par gånger iår också. Två gånger är 100% bestämt och två andra gånger är 95% bestämt. Krockar lite med tider men det kommer nog lösa sig. Ha det fint så hörs vi någon gång då jag inte har någonting bättre för mig.


Kommentarer
Postat av: ronja

e de sant att du har träffat one direction!? ;o

Svar: Hahahahahahaha, va? Vart har du fått det ifrån? Jag gillar inte ens One Direction.
petram.blogg.se

2012-06-23 @ 16:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0