23 maj 2012

Slutet av maj månad vilket betyder att jag är inne på de sista veckorna med min klass sen tre år tillbaka. Nästa vecka sätts betygen, och vi drar på klassresa. Det drar ihop sig till sommarlov nu och jag är inte ens hälften så taggad som jag var för ett år sen. Sommaren 2011 kommer för alltid vara den fösta sommaren då jag verkligen hade the time of my life.

Igår var det friluftsdag. Orientering i två timmar (i sådan sjuk värme att jag trodde jag skulle dö av värmeslag) på förmiddagen, och träning till kabarén som var idag på eftermiddagen. Vår kabaré blev mycket bättre än vad jag trodde den skulle. Mer eller mindre hela klassen tvivlade på att vi ens skulle få ihop någonting över huvud taget, så det känns gött att det blev så bra som det blev.


Kommentarer
Postat av: OMAGAD PETER

OHMAJGAD! Jag ba älskar din blogg och du äähh så sexiiih petris. Vi måste ses snart! tjugoelva gånger bättre än Kenza! Puss på skinkan eller kanske båda? ;) ;) DIN PETER <3
RING 0700504501 för vidare information bebi. MESSA! U wnt regrät it! :*

Svar: HAHAHAHAHAHA! <3
petram.blogg.se

2012-07-07 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0