17 maj 2012

Sju sanningar om dig själv:

1. Jag har enorma tillits problem och därför kan jag inte lita på någon hur mycket jag än försöker.

2. Jag är extremt osäker i mig själv och pga. det så umgås jag så lite som möjligt med andra.

3. Jag har svårt för att känna någonting över huvud taget.

4. Jag äcklas varje dag av människans syn på djur och äter själv inte kött.

5. Jag känner mig alltid ensam.

6. Jag önskar ofta att jag var kille.

7. Jag hatar att byta om & duscha osv. för att jag måste se & ta i min kropp.


Sex sanningar om hur du var som liten:

1. Jag var otroligt envis och om jag inte fick som jag ville så blev jag så arg att jag kastade saker omkring mig.

2.
När jag fick i femman/sexan så slösade jag bort många dagar på att spela World of Warcraft.

3.
Jag hade många planer om hur mitt liv skulle vara när jag blev stor.

4.
Jag var otroligt mörkrädd och kunde inte sova utan en lampa tänd.

5.
Jag tyckte folk var sinnessjuka som väntade utanför arenor i flera timmar oavsett vänder. Lite halvt ironiskt.

6.
Jag tog lycka & samhörighet för givet.


Tre sanningar om mitt familjeliv:

1. Jag har, enligt mig, ingen pappa.

2.
Jag vill inte kopplas ihop med min "pappas" sida av släkten över huvud taget.

3.
Jag skulle gå igenom mycket för min mamma & min syster.

Tre sanningar om mitt kärleksliv:

1. Jag har svårt för att börja känna något för någon och när jag väl gör det så har jag svårt att släppa taget när jag egentligen borde.

2. Mitt kärleksliv ligger på minus åtta och jag skulle offra min högerarm för att bli kär i någon som känner samma sak & ha ett sånt där överdrivet gulligt förhållande.

3.
Jag är så rädd för att bli sårad & gå sönder att jag troligtvis aldrig kommer kunna inleda ett seriöst förhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0